.... en aquest concert, sempre ple de gom a gom, tenen l'especialitat de no escoltar ningú mentre canta; fumar fins a convertir el local en un fons sense relleu, on tot es desdibuixa entre el baf d'una boira espessa com la gelatina; cridar ben fort, tan fort com pugui el garganxó; beure sense set i no menjar tenint gana, i deixar córrer les hores amuntegant plats de cervesa...

dijous, 2 d’abril del 2009

La vida és sempre un dubte

Aviat veure'm eixir un nou programa titulat Casal Rock a TVC. Poc se sap (o poc se'n pot explicar fins que no es presenti en societat) però ja se n'està fent promoció. L'encarregat de presentar-lo sembla ser que serà en Marc Parrot. Sembla ser una aposta agosarada i, a priori, interessant de l'estil reality però amb certa substància . 

Només un dubte: L'eslògan diu alguna cosa així com: Llença't. I jo em pregunto, que volen dir amb Llença't? On vol que m'hi llenci, en Parrot? La cosa no sonaria millor si enlloc de la primera interjecció féssim servir aquesta altra, Llença't-hi? Algú que entegui de llengua catalana m'ho podria corroborar? Quan més va menys conec el català... o com a mínim menys coincideix el meu amb el dels mitjans de comunicació catalans.